"Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Курский ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Курское отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

5 сыныпты бейімдеу бойынша сынып жетекшілері мен мұғалімдеріне ұсыныстар

10.07.2023

         5-сыныпқа көшу - балалар өміріндегі маңызды және қиын кезең. Қиындық мынада: балалардың бір мұғалімнен көпке ауысуы, жаңа пәндердің пайда болуы, мектеп бағдарламасының күрделенуі, кабинеттік жүйе пайда болуы, балалардың мектеп мәртебесінің өзгеруі – бастауыш сыныптағы ең үлкен мұғалімнен бастап, ең жас мұғалімге айналуында. орта мектеп, сонымен қатар, балалар жасөспірімдік шақ табалдырығында тұр, тұлғааралық қарым-қатынас жетекші іс-әрекетке айналады, бірақ сонымен бірге оқу негізгі кәсіп болып қала береді.

Кіші жасөспірімнің жас ерекшеліктері:

  • құрдастар тобында, отбасында лайықты орынның қажеттілігі;
  • шаршаудың жоғарылауы;
  • шынайы дос табу ниеті;
  • сыныпта да, шағын ұжымда да оқшаулануды болдырмауға ұмтылу;
  • сыныптағы «күш тепе-теңдігі» мәселесіне қызығушылықтың артуы;
  • балаға тән барлық нәрседен өзін ажыратуға ұмтылу;
  • негізсіз тыйымдардан бас тарту;
  • мұғалімдердің қателеріне бейімділік;
  • іске асыру алыс болашақта күтілетін олардың мүмкіндіктерін қайта бағалау;
  • айқын эмоционалдылық;
  • сөздің іске сәйкестігіне талап қою;
  • спортқа деген қызығушылықтарын арттыру.

Сынып жетекшілері мен мұғалімдері бесінші сынып оқушыларын орта буынға көшу кезінде бейімдеу барысында нені ескеруі керек?

  • Оқушының оқудағы жетістіктерін ғана емес, оның денсаулығын, отбасылық қиындықтарын, өмір сүру жағдайларын және баланың жеке басының қалыптасуына әсер ететін басқа да объективті факторларды ескеру.
  • Өтпелі кезеңдегі студенттің бейімделу қиындықтарын ескеру.
  • Оқушының жеке тұлғалық ерекшеліктерін ескеру.

Нені дұрыс жасау керек?

  • Білім беру мен тәрбиелеу үдерістерінің дамуын қадағалау.
  • Ұжымдағы баланың әлеуметтену процесі.

Балаңызға жақсырақ үйренуге не көмектеседі?

  • Әр балаға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету.
  • Бейімделу кезеңінің қиындықтарын, материалды беру әдістемесін, терминологияны таңдауда бесінші сынып оқушысының жас ерекшеліктерін ескеру.
  • Интеллектінің, шығармашылық қабілеттерінің даму динамикасын бақылау, бағыттау, түзету.
  • Студенттердің жаңа жағдайларда пайдалану мүмкіндігімен берік білім алуы.
  • Жалпы білім беру іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру.
  • Мектеп оқушыларының орта білім алу процесінде бар денсаулық қорын сақтау

5-сыныптың сынып жетекшілеріне арналған ұсыныстар

       Сынып жетекшісі – оқу-тәрбие үрдісіндегі өте маңызды тұлға. Сынып ұжымындағы микроклимат толығымен сынып жетекшісіне, ал көп жағдайда – оқу іс-әрекетінің нәтижесіне байланысты.

     1. Бірінші ата-аналар жиналысында жаңа мұғалімдерді таныстыру, ата-аналармен олардың байланысын орнатуға жағдай жасау керек.

2. Оқушылардың ата-аналарымен байланыста болу (жиналыс, хаттар, телефон қоңыраулары және т.б.).

3. Психологпен және әлеуметтік педагогпен үнемі байланыста болу.

4. Жаңа студенттерге сыныптастарының аты-жөнін және пән мұғалімдерінің толық аты-жөнін есте сақтауға көмектесіңіз (әр сабақта партада ілінетін визиткаларды, тақтайшаларды пайдалануға болады).

6. Баланың тұрмыс жағдайымен, отбасылық қарым-қатынасымен, баланың денсаулығымен (баланың медициналық картасы бойынша) танысыңыз.

7. Балалардың жеке ерекшеліктерін, психологиялық үйлесімділігін, денсаулығын, ата-аналарының тілектерін ескере отырып, сыныпта сауатты отыруды жүзеге асыруда.

Просмотров: 4143


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст