"Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Курский ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Курское отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Дөңгелек үстел "Үнсіздікті бұзайық" зорлық-зомбылықты тоқтатыңыз!»

02.12.2021

Дөңгелек үстел "Үнсіздікті бұзайық" зорлық-зомбылықты тоқтатыңыз!»

Өткізу формасы: дөңгелек үстел

Мақсаты: құрдастар арасында қатыгездік пен зорлық-зомбылық көріністеріне балалардың теріс көзқарасын тәрбиелеу.

Міндеттері: "Зорлық-зомбылық" және "қатыгездік"ұғымдарының мағынасын ашу;

Қатыгездікке қарсы тұру қабілетін дамыту;

Айналасындағы адамдарды түсіну және кешіру қабілетін дамыту;

Қарым-қатынас құрудың негізінде адамгершілік қасиеттер мен құндылықтарды тәрбиелеу.

1999 жылғы 25 қарашада БҰҰ Бас Ассамблеясы әйелдерге қатысты зорлық-зомбылықты жою үшін халықаралық күрес күні деп жариялады. "Зорлық-зомбылықсыз 16 күн "республикалық акциясын жүзеге асыру мақсатында Курск мектебінде "үнсіздікті бұзайық "тақырыбында дөңгелек үстел өткізілді.». Дөңгелек үстелге учаскелік инспектор полиция аға лейтенанты Р. Е. Серов, мектеп психологы А. Н.Шайхыстанова, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Л.В. Суфиярова және Е. А. Смолева, 9-11 сынып оқушылары қатысты.

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Л.В. Суфиярова. Людмила Викторовна жиналғандарға құттықтау сөз сөйлеп, бүгінде жер шарының түкпір-түкпірінде агрессия мен отбасындағы зорлық-зомбылыққа қарсы тұру туралы айтылып жатқанын айтты. Көптеген елдерде "қатыгездік пен зорлық-зомбылыққа қарсы 16 күн"акциясы өтуде. Біз де осы акцияға қосылдық ("зорлық-зомбылыққа қарсы 16 күн" бейнеролигін көрсету) Бүгін дөңгелек үстелде біз отбасындағы зорлық-зомбылықтың не үшін болатынын білуге тырысамыз. Ал біздің құрметті қонақтарымыз отбасындағы зорлық-зомбылықтың алдын алу үшін не істеу керектігін айтып береді. Балалық шақ-ең керемет кезең. Ашылулар мен армандар уақыты, жетістіктер мен алғашқы махаббат уақыты. Бірақ кейде біз қатыгездікке, агрессияға және зорлық-зомбылыққа тап боламыз. Ең жағымсыз нәрсе-жақын адамдар олардың көзі болған кезде. Мұны түсінбестен, күнделікті мылжыңмен және тіпті шабуылмен олар жүрек ауруына әкеледі.

Балалар отбасында да, одан тыс жерлерде де зорлық-зомбылыққа ұшырайды. Нәтижесінде отбасындағы зорлық-зомбылық жыл сайын әлеуметтік жетімдердің көбеюіне және қараусыз және қараусыз балалар армиясының өсуіне әкеледі. - Зорлық дегеніміз не? Ол неден пайда болады? (жоғары сынып оқушыларының жауаптары) Бұл сұрақтарға мектеп психологы А. Н.Шайхыстанова жауап берді , ол "тұрмыстық зорлық-зомбылықтың психологиялық ерекшеліктері"тақырыбында баяндама жасады. Әсел Нұрланқызы өз сөзінде материалды слайд көрсетілімімен бекітіп, тұрмыстық зорлық-зомбылық түсінігі мен түрлерін сипаттады.

Одан әрі "зорлық-зомбылықтың пайда болу себептерін"ашуға тырысқан 11 сынып оқушысы Кирилл Самохваловты үлкен қызығушылықпен тыңдады. Содан кейін учаскелік инспектор полиция аға лейтенанты Р. Е. Серов " сіздің қорғалу құқығыңыз!». Руслан Евгеньевич қазіргі уақытта ҚР аумағында "тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу" бойынша акция өткізіліп жатқанын, ратификацияланған халықаралық шарттар мен конвенциялар туралы, әйелдерге қатысты кемсітушіліктің барлық нысандарын жою туралы, сондай-ақ Қазақстан Республикасының аумағында әйелдердің жағдайына қатысты қолданылатын нормативтік-құқықтық актілер туралы айтып берді. Сөз сөйлеу соңында ол "25 қараша күні әйелдерге қатысты зорлық-зомбылыққа қарсы" бейнеролигін көрсетіп, түсініктеме берді және ақпараттық буклеттер таратылды.

Әрі қарай, 9 сынып оқушысы Плетнюк Альбина "балаға отбасылық зорлық-зомбылықтың салдары"туралы хабарлама жасады. Дөңгелек үстелге қатысушылардың барлық баяндамалары үлкен қызығушылық тудырды және қызу пікірталастармен сүйемелденді. Іс-шара соңында "әлеуметтік бейнеролик" көрсетіліп, жұмыс қорытындысы шығарылып, жылы сөздер айтылды.

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары               Л. В. Суфиярова

Просмотров: 304


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст